Richèl & Rembrandt
In 2017 studeerde Richèl af aan de Hoge Hotelschool in Leeuwarden. Deze breed georiënteerde opleiding beschouwt ze altijd als bedrijfskunde, met een gastvrije inslag. Na haar management stage in New York, werkte ze als Sales Manager voor het Amstel Hotel. Na de overstap van hospitality naar de corporate wereld, kwam ze in aanraking met Rembrandt.
"Aan mij de taak om de identiteit van het bedrijf zowel te waarborgen als door te ontwikkelen. Dit doe ik door middel van PR en communicatie, social media, website ontwikkeling, e-mail marketing, interne communicatie en de organisatie van client events. Daarnaast bied ik marketing support aan ons internationale netwerk: Advior International.”
Bij Rembrandt krijg ik de vrijheid om het bedrijf én mezelf door te ontwikkelen.
Dit maakt Rembrandt uniek voor mij
Wat Rembrandt uniek maakt, is de manier waarop we samenwerken en continu van elkaar leren. Het team is kritisch, maar we staan klaar om elkaar te helpen. Nieuwe ideeën zijn altijd welkom en initiatief tonen wordt gewaardeerd. Maar het meest onderscheidend ten opzichte van andere bedrijven, blijft toch de goede work-life balance.